Mieleenpainuneita asiakaspalvelutilanteita vuosien varrelta, vol. 3. Sampopankin aisakaspalvelu. Kyllä ois taas Karpolle asiaa.

Mun vereni kiehuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lopettelin juuri tuossa puhelun sampopankin maksullisen asiakaspalvelun kanssa. Laskuja Nordean nettipankissa maksellessani maksoin yhteiseltä tililtämme miehelleni tulleen 0,01 € luottokorttilaskun kortista, jota hän ei ole käyttänyt pian vuoteen lainkaan. Ajattelin, että pääsen helpommalla, kun en lähde asiaa selvittelemään asiakaspalvelun kautta. Eräs kaverini oli nimittäin saanut samanlaisen laskun, samana päivänä ja jonottanut (jonotus maksullinen) puoli tuntia päästäkseen läpi koko ”asiakaspalveluun”. No, siinä samalla tuli sitten mieleen varmistaa, että onhan oma Sampon tilini lakkautettu, kuten asiakaspalvelija minulle helmikuussa siellä asiakaspalvelupuhelimessa lupasi. Menin kokeilemaan verkkotunnuksiani ja kappas, Sesam aukene! Silmieni eteen räpsähti ilmoitus, että tilini on 45,84 € miinuksella. Tiliotetta katsellessani minulle selvisi, että tämä summa oli kertynyt palvelumaksuista ja vuosimaksuista helmikuun jälkeen. Huippua. Jouduin siis kaikkien osapuolten epäonneksi ottamaan tuhansia kirosanoja sisältävän puhelun sinne hemmetin maksulliseen asiakaspalveluun.

Puhelun aikana kävi luonnollisesti ilmi, ettei tiliäni ole lakkautettu missään vaiheessa. Ja että harmi homma. Fakta nyt on kuitenkin se, että tiliäni ei voidakaan lakkauttaa ennen kuin olen maksanut nämä kertyneet palvelumaksut pois. Kysyin, mistä palveluista minulla on ilo maksaa, koska koko tiliä en ole käyttänyt ja minun on annettu uskoa, että sitä ei ensinnäkään ole edes olemassa? Vastaukseksi sain tosiaan, että tilin kuukausi- ja vuosimaksuista. Tietty. Kysyin, että onko Sampopankin toimintatapoihin yleisestikin kuuluvaa, että asiakkailla pidetään päinvastaisesta sopimuksesta huolimatta maksullisia tilejä, joista sitten voidaan kerryttää erilaisia maksuja. Vastaukseksi sain, että ei se ole kovin yleistä. Mikä on tietysti ihan mahtavaa.

Voitteko uskoa sitä VITUTUKSEN MÄÄRÄÄ, kun näin tuon saldon -45,84 € tuossa ruudulla????????? Ja kun tasan tiesin jo ennakkoon, mistä se on kertynyt. Tää on ihan käsittämätöntä paskaa. Parastahan tässä on se, että jo ennen sitä helmikuuta olin muutamaan otteeseen yrittänyt lakkauttaa sitä helvetin tiliä, koska vaihdoimme toisen pankin asiakkaiksi. Helmikuussa minulle vakuutettiin, että nyt se lakkautetaan. Ja niin vakuuteltiin nytkin. Oletan, että olemme Sampon kanssa puhelinyhteydessä taas jokusen kuukauden kuluttua. Paikanpäälle meneminen johtaisi todennäköiseti oikeustoimiin ihan vastakkaisella asetelmalla, kuin mitä minulla on mielessä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s